Masz pytania dotyczące wynajmu? Zapraszamy do zapoznania się ze zbiorem najczęstszych pytań i odpowiedzi na nich. Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię pytania – skontaktuj się z nami.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Zachęcamy do rezerwacji bezpośrednich drogą telefoniczną. Nasze numery telefonów znajdziesz na samej górze strony internetowej po lewej stronie. Możesz wysłać do nas zapytanie o rezerwację drogą mailową. Nasz obsługa recepcji w możliwie najszybszy sposób będzie miała możliwość sprawdzenia dostępności pokoi w systemie rezerwacji.
Gdy wynajmiesz u nas pokój, dodatkowo skorzystasz z różnych bezpłatnych udogodnień. Każdy Gość ma dostęp do bezpłatnego parkingu, monitorowanego, który zlokalizowany jest zaraz przy obiekcie. Będziesz mógł skorzystać z bezpłatnego łącza Internetu w pokoju jak i na terenie całego obiektu, np. w sali restauracyjnej. Ponadto, podczas swojego pobytu masz nieograniczony dostęp do profesjonalnej siłowni i salek treningowych.
Tak. Wystarczy, że przynajmniej jeden dzień wcześniej, po południu złożysz zamówienie na śniadanie w recepcji obiektu i ustalisz określoną godzinę podania śniadanie. Nasze śniadania są podane w formie zestawów śniadaniowych (na zimno). Przy pobytach grupowych śniadanie jest organizowane w formie bufetu z opcją ciepłego posiłku.
Akceptujemy płatności gotówkowe i bezgotówkowe. Przy rezerwacjach ze znacznym wyprzedzeniem, prosimy o przesłanie zaliczki za rezerwację. Na podstawie FV Proforma możesz dokonać przelewu i po zaksięgowaniu środków otrzymasz od nas rachunek wg uznania i potwierdzenie rezerwacji.
Tak, jednak wszystkie warunki dłuższego pobytu lub cykliczna współpraca jest omawiana na spotkaniu z menadżerem obiektu. Zostaw swoje dane kontaktowe u pracownika recepcji i skontaktujemy się z Tobą.
Nasza polityka cenowa umożliwia pobyt dziecka do lat 4 bez opłat. Z przyjemnością gościmy także naszych Gości ze swoimi czworonożnymi pupilami. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu.
W naszych pokojach nie znajdziesz lodówki i aneksu kuchennego. W pokoju znajdziesz czajnik elektryczny wraz z zestawem do zaparzenia herbaty i kawy. W naszym barze, znajdziesz podstawową ofertę napojów gazowanych, soków i napojów alkoholowych oraz możesz napić się kawy z ekspresu.
Tak, nasza recepcja pracuje 24h i w każdej chwili wyczekujemy naszych Gości którzy już mają rezerwację. Jeśli nie masz rezerwacji, zadzwoń do nas i sprawdzimy o każdej porze czy mamy wolny pokój.
Tak. Pracownik recepcji może przyjąć twój bagaż w depozyt, który będzie zabezpieczony. Prosimy zawsze o podanie godziny odbioru bagażu. Usługa jest bezpłatna.
Staramy się zawsze pomóc naszym Gościom. Jeśli potrzebujesz wydrukować dokumenty, karty pokładowe czy bilety, zrobimy to dla Ciebie bez dodatkowych opłat.
Tak, w pokojach jest klimatyzacja. W pokojach jak i na terenie całego obiektu palenie tytoniu jak i papierosów elektronicznych jest surowo zabronione. Przed wejściem do obiektu jest wydzielona strefa dla osób palących.
Zwyczajowo doba hotelowa zaczyna się o godz. 14:00 i kończy się o godz. 12:00 dnia następnego. Jeśli pokoje są dostępne, nasza obsługa jest zawsze gotowa do umożliwienia naszym Gościom wczesnego zameldowania. Późne wymeldowanie może wiązać się z dodatkową opłatą.
Nie. Jeśli potrzebujesz dojechać w określone miejsce, nasza obsługa zamówi dla Ciebie taksówkę.
W odległości ok. 500 m znajdziesz Galerię Portius z Delikatesami Centrum, a po drugiej stronie Galerię Krosno ze sklepem Żabka. Oprócz sklepów spożywczych w galeriach znajdziesz inne, różnorodne sklepy.